Typiskt!

Ja är dé inte det psykiska så är dé det fysiska.  Ja, jag är alltså sjuk igen och har varit hela helgen. Förkyld till tusen, med låg feber, enorm trötthet och allt sådant där...mina öron börjar krångla igen också så nu blir det att gå på värktabletter varje natt igen :-/ tills det släpper vill säga.


Barnens förkylningar går iaf mot det bättre nu och det är skönt. Förra veckan fick vi ju åka med Amanda till familjeläkarjouren då hon hade så otroligt svårt att andas och hon fick inhalera Ventoline och ta nästan en vuxen dos kortisontabletter som de löste upp i vatten...Amanda tyckte det smakade gott och då skrattade sköterskan och sa -Det har ingen sagt förrut, fast det är ju lite sött. Amanda brukar visserligen tycka att de flesta mediciner smakar gott och det är ju bra det så länge det varar.

På onsdag ska vi till allergisköterskan i Gävle med Tova och se om de tycker att hon behöver någon vidare behandling vid förkylning lr om det inte är något för dem att göra där.
Amanda ska vi få en uppföljningstid till i April hittad ejag på i gamla papper får se vad  de säger då.


Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Å nej, inte sjuk! Stackare, krya på dig fort nu. Kram

Jag har mailat dig affishen, Tusen Tack för hjälpen att sprida mässan!

2012-03-21 @ 07:05:18
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Åsa/asamia

Hoppas du mår bättre nu.

Kikar in och önkar en fin helg.

Kram

2012-03-24 @ 08:56:17
URL: http://asamia.blogg.se/

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback