Tråkdag :-/

Det här är en sådan där dag som man önskar att man kunde få ligga kvar i sängen för man känner redan när man vaknar att dagen kommer bli förjävlig. 3:e dagen karln jobbat 12h timmars, plånboken är nästintill tom och både ungar och mamma är totalt uttråkade :-( Även om man skulle ta sig råd med ett badhusbesök så är Tova hostig o förkyld så vet inte om det vore ett så smart drag? Ingen som vill följa med lr har råd heller skulle jag tro.

Så vad ända in i vassen ska jag lyckas hitta på idag som gör att jag slipper bli tokig och gråta ögonen ur mig? Ingen aning...


Kommentarer
Postat av: Diana Lovatt

Men då, inte skall du känna det så inte! Scrappa istället. Lyssna på bra musik samtidigt som gör dig glad! :)

2012-03-11 @ 15:44:10
URL: http://www.cerecia.se/blog/
Postat av: Scraptroll

Blev inget scrappande eftersom mina barn inte lämnar mycket tid över för sådant men jag har klarat dagen bra ändå :-) Kanske sätter igång med ATC till kvällen.

2012-03-11 @ 16:16:30

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback