Shoppat scrapgrejjer :-D

Idag har Panduro påbörjat sin rea så jag och familjen åkte dit precis som nästan varenda tjej i min scrapgrupp gjort idag ;-)  Träffade på en av dem också (A) och det var kul att träffa någon man kände igen så där och hennes kompis lyckades jag få och köpa lite textilfärg och vita disktrasor så ungarna hennes skulle kunna ha lite kul på regniga dagar.


Mina fynd då? jodå de kommer bilder på dem här


Några designark hittade jag som kostade 6kr styck och då får man passa på och ta några iaf 4 stycken singlar blev det och ett som jag tog 2 st av(det längst till höger)


Sedan hittade man ju lite till också: en paperpad med helt underbara lugna papper där bara vissa har glitter på sig, några stämplar, bokstäver, pappertape, knappar och band. detta var på rea...metallfjärilarna och pennorna var dock ordinarie pris men ville så gärna ha dem :-p



Vi var på pingstkyrkans biståndsloppis i Sandviken också och där hittade jag till min lycka en breyer(eller hur det nu stavas) för bara 10spänn! dessa brukar vi scrappare kunna betala en hel del mer för och fler fanns det också men jag behövde ju bara en.  Hittade också ett återanvändningsbart grönt tårtundelägg(lade den på ett papper så ni skulle se den bättre) som jag tänkte använda som mask...smart va ;-)



så glad över dagens alla fynd!!!

Kommentarer
Postat av: pelArgoNNiA

MEN vilka fynd du gjorde på loppisen! Vad roligt det är när man verkligen hittar något man behöver!

Själv var jag tvungen att duscha kallt när jag kom hem efter rean på Panduro! Nu har jag fått ned pulsen. Väntar till imorgon med att packa upp så jag har något att se fram emot.

PS. Jag hade Peeled Paint! DS.

2012-06-14 @ 21:49:21

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback