Scrappat igen :-)

Ja nu har man börjat komma igång med scrappandet igen med hjälp av den nya skrivaren :-D

Den här LO lade jag ut en bild på tidigare men då med mobilen och det blev inte bra så jag försöker igen men från datorn denna gång.




I veckan som gick fyllde min lillasyster 18år. Vi ska åka på en dagstur till Sthlm som present men jag ville ändå ha med mig något litet när vi åkte dit för att fira henne idag så jag altrade en Guacamoleburk och lade i turkiskpeppar.


Så här ser burken ut med locket på. väldigt enkelt utsmyckad men det passar henne bra :-)



Till min stora sorg så har jag inga Spellbinder dies så det var ett gissel först hur jag skulle få till bottenplattan med scallopmönster men kom sedan på att jag kunde använda först en av mina Fiskars-mallar (cirkel) och sedan min hörnstans och det blev hur bra som helst!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jättefin!

Lurigt det där med hörnstansen på en cirkel, det måste jag testa!!

2012-01-08 @ 22:50:23
URL: http://scrapp.blogg.se/

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback