Månadsutmaningen på SS

Denna månad har Svensk Scrapbooking LO -Skiss som en av sina månadsutmaningar och jag föll för den skissen som passade perfekt till några bilder av mina älskade nymfkakaduor.


Jag sytt med maskin runt mönsterpappret som sedan är dekorerat med blingstenar.
Mitt cardstock har jag mistat med med guld och sedan duttat med guldstickels för att få ett lite mer synligt resultat.
Swirlen är grungeboard som jag har varmembossat med lila och sedan följt de kallembossade swirlarna med vit Gellyroll och sedan distressat den lite med ljust lila.
Även de vita bokstäverna är distressade med gammelrosa och lila för ett mer passande utseende.





Kommentarer
Postat av: Anne

Utrolig stilig! Likte veldig godt fjærene du har brukt som dekorasjon.

2012-01-08 @ 21:17:56
URL: http://scrappefruen.blogspot.com
Postat av: Millan

Jättefint! Vad kul med fjädrarna med också! :)

Vilken smart ide det där med guaccemoleburken, såna får jag ofta över efter vi ätit tacos så jag ska nog börja spara dem, perfekt storlek om man vill ge bort lite godis eller så!

Tänkte på ditt tidigare inlägg ang att du kan börja scrappa när du har skrivare igen, är det bilderna du skriver ut då eller är det dekorationer och sånt? Jag är på jakt efter en rolig sida att skriva ut små journalingsrutor och fina ordspråk nämligen.

Ha det fint! Millan

2012-01-08 @ 21:54:21
URL: http://millaspysselvra.blogg.se/
Postat av: Anette

Vilken fin LO och fina fåglar!

2012-01-09 @ 07:08:43
URL: http://englantaiskogen.blogspot.com/

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback