Ny fågelbur :-)

För någon vecka sedan så avled min ena nymfkakadua Tova i mina händer och jag grät av sorg och saknad.
Tova och hennes bror har funnit hos mig lite mindre än ett år men jag tycker så mycket om dem.
Nu är Ronny ensam men jag hoppas att han inom kort kommer kunna få sällskap av iaf en hona.

Danne och jag har byggt en nya (laglig) bur till Ronny och hans blivande vän/vänner. Det tog några dagar innan vi blev färdiga men det blev lyckat även om dörrarna är lite småsega :-P

Buren har måtten L150*B80*H120(+60cm ben)


Buren har 2 större dörrar och en liten fällbar lucka där de kan landa lr bara sitta. Ronny därmeot han sitter mest innanför på ett rep.



Här är den gamla buren




Kommentarer

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback