Maj-utmaningar på SS

Jag föll så totalt för Svensk Scrapbookings maj-utmaning: skiss.

Jag älskade hela upplägget och färgskalan och det passade helt underbart bra till det kort jag nyligen tagit på Amanda när hon blåser såpbubblor då vi tog oss en vända runt byn och njöt av vädret.
Cardstocken jag använt som grund är ett Cor´dinations och jag har sandpapprat det på mitten för att få den härliga blå färgen att komma fram och efter att ha sytt med maskin runt kanterna så har jag sandpapprat utanför det också för att rama in hela layouten

Amanda har också gjort ett alster till en av SS utmaningar: barn och ungdomar upp till 16 år - fjärilar
Här har hon valt att altra en tändstickask och förutom stämpeln så är allt hennes egna grejjer som hon fått, vunnit o.s.v

Kommentarer
Postat av: Eva

Den där LO:n är nog en av dina finaste skulle jag tro. Helt underbar :)



Amandas ask vet ni ju redan att jag tycker om. :P Men den är fin den, hon kommer nog bli en riktig stor scrappare när hon blir stor. :)

2011-05-23 @ 11:20:00
URL: http://daydreama.blogg.se/
Postat av: Scraptroll

Eva: Åh vad gullig du är! :-D

Jo det är nog en av de LO jag gjort som jag gillar allra mest.



Haha jo det tror jag med!

2011-05-23 @ 13:01:28

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback