Vattkoppor på nästa barn

Ja så är det Amandas tur att få vattkoppor.
Hon påpekade 2 prickar vid hårfästet tidiagre idag men det såg inte ut som några vattkoppor då men nu har hon på flera ställen, ont i huvudet och 38,3 i temp.
Hoppas att hennes blir lite mildare än Tovas iaf och att hon klarar av att inte klia på dem men det kan inte vara lätt.
Amanda som har lekt med kompisar idag...jag hoppas verkligen att de haft vattkoppor redan...är aldrig roligt att vara den som varit oförsiktig och obetänksam när det kommer till sjukdomar.
Tova är ju frisk så det hade försvunnit helt ur huvudet att fråga om de haft vattkoppor.
Ja det enda man kan göra är väl att hoppas och hålla tummarna och det är ju faktiskt bättre att ha vattkoppor när man är liten än när man är tonåring och ingen av kompisarna har syskon i bebisålder som tur är.
Nus ka jag gå o kika på tv lr film
Go natt

Kommentarer

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback