Bokrea på Bokia

Efter att ha lämnat Amanda på dagis idag så ringde jag Cicki och frågade om hon ville hjälpa mig passa Tova medan jag kikade runt inne på rean och snäll som hon är så sa hon Ja :-D
Tack Cicki, du är en toppenkompis som alltid finns där!!!


Jag lyckades hitta hela 13st böcker var av 1st åt mig själv; "Den glömda trädgården" av Kate Morton det verkar vara en roman helt i min smak.
2 böcker till lilla Tova; "Prinsessan" en bok med sidor av typ mossgummi och kartong, "Min första stora bok om Bondgården" böcker som verkligen tål att en liten tjej sliter på dem :-)
Till Amanda blev det hela 10st böcker; först Disney´s magic english " Mitt första Engelska lexikon" som också innehåller 2 skivor för att kunna lära sig uttalet ordentligt.
I födelsedagspresent fick Amanda några böcker bl.a en bok om ädelstensälvorna("Glittra Granatälva") och jag köpte nu resterande 6 böcker i den serien "Nova månstensälvan", "Stella Smaragdälvan", "Tuva Topasälvan, "Amanda Ametistälva", "Sara Safirälvan" och "Diana Diamantälvan".
Hon fick också en bok("Vi vill ha disco") om "Klass 1b" så nu köpte jag 2 till i den serien; "Ring 112" och "Skrik och Bajs" .
Hon fick också första boken om hästen Sigge när hon fyllde år och den enda bok i den serien som de reade ut nu var bok nummer 6 så jag köpte den men den får hon inte förän hon fått de andra böckerna då böckerna i den serien inte är fristående.
Nu finns det massor att läsa hos oss och det känns bra blir inga nya böcker till Amanda på länge nu ;-)

Kommentarer
Postat av: Erica

jag rullade bara över ljusen på stämpeln som jag har inkat över.. om det inte blir bra bara ta bort med disktrasa enklast är ju att använda vattenlöslig dyna.. och låta det torka vissa ljus är lite annorlunda jag köpte ett på bolagret och det torka väldigt fort medans det från clas ohlsson fick stå i 2 dagar



ha det guTT

2011-03-08 @ 00:32:57
URL: http://surpricebox.com

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback