Årets sista dag...

...har spenderats med att passa på Tova som har spytt slem...men mestadels bara efter att ha ätit.
Jag själv är hes, hostig, snuvig och allt sådant som kommer med en förkylning...inne på tredje dagen med heshet.


Nu håller vi tummarna för att allt är bra med Tova och att vi får sova i natt. Imorgon ska Danne ut 12timmars fm igen :-/


Vi har ätit riktigt goda tjocka revbensspjäll till middag och sedan varit ut och kikat på lite fyrverkerier...vi hade köpt ett batteri för 99:- med 16skott i...precis lagom när det bara var vi hemma.
Nu ska vi ta det lugnt en stund...Tova ska snart gå och sova och sedan blir det chokladpudding och sällskapsspel med Amanda.

Vi blir nog inte vaken till 12slaget i år för då orkar vi aldrig i livet upp imorgon :-p



--~-~GOTT NYTT ÅR~-~--

Kommentarer

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback