Så mycket nytt för mig

Nu har det återigen(2ggr om året som mest) varit scrapmässa i Gävle och som jag har sett fram emot den.
Hittade en massa kul.
3D Snow effect, Pearlmaker, cardstock i mängder, mönterpapper på rea, 2st stämplar, bokstäver, rubons, blommor,  köpte de nya limited editon glimmer misterna Jack Frost och Santa baby och sen det nyaste och allra roligaste som jag inte hört talas om förrut: Paper Soft Color som man kan använda till att göra väääldigt häftiga egendesignade papper :-) till dessa köpte jag också tillbehör som t.ex masker och olika inarbetningsverktyg.




Jag och min syster Eva har haft en toppendag...hoppas att ni också haft det!

Kommentarer
Postat av: Erica

mycket du har shoppat

2010-10-04 @ 13:42:04
URL: http://surpricebox.com/
Postat av: Scraptroll

Ja visst var det en himlans massa kul jag hittade :-D och då had ejag me dmig mindre pengar än vad jag brukar ha med mig...men så handlar jag inte scrapgrejjer så många gånger om året heller

2010-10-05 @ 20:13:29
URL: http://scraptroll.blogg.se/

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback