Flera utmaningar

Den här helgen är det cybercrop på svenskscrapbooking.se och jag har hittills hunnit med att göra 3st kort.

Årets förtsa julkort som jag är oerhört nöjd med :-D
Denna är gjord till kortskissen.





Ett dopkort lr kanske ett välkommen till världen-kort? Ja det kan ju vara nästan vad som helst.
Denna hör till kortutmaningen - mönsterbart, där man inte fick använda några färdiga mönstrade papper utan skulle fixa sådant själv.




Näst på tur stod ett Tack-kort med en trollpojke som jag vann på förra CC på SS för att jag kommenterde så mycket i Galleriet :-)
Här var det kort-liften jag inspirerats av.





förrutom CC-utmaningarna så har jag också gjort en LO till SS oktoberutmaning LO - Tema Färgglatt


Här var jag så glad då jag kunde leka med mina nya paper soft colors och glimmer mister.





Det var allt för denna gång ;-)
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anna

Dopkortet var finast :)



En länk till en sida du kanske gillar? http://vitaunika.blogspot.com/

2010-10-09 @ 23:39:54
Postat av: Scraptroll

Anna: Det var väldigt fina saker på den sidan :-)

2010-10-10 @ 15:06:41
URL: http://scraptroll.blogg.se/

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback