Stormvindar

Visst är det mysigt med vinter och snö :-)
Fast just nu är det inte vidare mysigt ute...det blåser stormvindar ute. De sliter och drar i taket på vårat hus och det knäpper i väggarna. Det är inte alls lugnande ljud utan snarare sådana som gör en lite orolig så här på kvällen när det annars är mörkt och tyst.

Tova är superduperförkyld och har svårt att sova...slutar säkert med att Danne åter igen får sova med henne i soffan :-/

Idag har jag varit in till Sandviken med lillasyster Eva och hjälpt henne storhandlat :-)
Blev inhandling i Sandviken eftersom jag ändå skulle dit och gå till tandläkaren, hade tid för lagning. Var inplanerat lagning av 2 hål men då jag är så förkyld slutade det i en lagning och sedan en undersökning, slutade i att jag hade ännu fler hål jag måste komma tillbaka och laga. Visar verkligen hur mycket jag måste ta itu med tandborstning, tandtråd och sköljning*blä*
Ja självklart lär man ju få ordning på det på en gång.

Kommentarer

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback