Har ni börjat tänka på julen än?

Här är man i full gång.
Igår så hjälpte jag o lillasyster Eva till hemma hos mamma med att stryka och hänga upp julgardiner i köksfönstret och ställa upp en massa tomtar och andra julprydnander i huset.
Här hemma så har vi satt upp den röda ljusslangen vid trappen på framsidan och det blev riktigt mysigt..men måste nog skaffa en timer till den så man slipper gå ut och tända den.
Julgardinerna till vardagsrummet är tvättade och ska nu bara strykas och hängas upp...får se om det blir ikväll lr imorgon..ja inom de närmaste dagarna blir det då iaf.
Set fram något enormt mot julen och tycker det är helt berättigat att ta upp julsakerna tidigt eftersom man precis efter nyår har tröttnat på dem.
Så har ni börjat med julstöket?

Kommentarer

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback