Besök

 
Jaha då sitter man här och vet inte ritkigt vad man ska göra. Danne har åkt till jobbet redan, Tova sover och Amanda somnar förhoppningsvis när som helst.
Hoppa in i duschen ska jag iaf göra men sen då? Blir väl att titta på nån film för framför datorn kan jag inte sitta mer nu för hela armen håller på o domnar av efter all dator de senaste dagarna(fast jag gjort så mycket annat).



Nu på kvällen har jag haft farmor och farfar på besök...de var påväg hem från stugan och ville passa på att fira Tovas ettårsdag även om det var 2 dagar för tidigt. De gav henne byggbägare(från Bambino) och hon var så glad och grejjade med dem en hel del :-)

Känns som att det kanske ändå inte kommer så många när Tova fyller år, de flesta verkar ha fullt upp med sitt. Ja vi får väl se...



Kommentarer

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback