Nej..vad är det här?!

Tror jag blir smått galen snart.
Nu när vi äntligen trodde att vi skulle vara av med alla sjukdomar (efter att Tova varit sjuk 1 mån i stort sätt rakt av med förkylning, hosta och öroninflammation, Amanda varit hostig o snuvig o snuvan har suttit en hel del hos mig med o lite hos Danne) så blir både jag och Tova magsjuk och efter att det gått nån dag lr så o konstaterat att nu var det slut för våran del, skönt! ja då går Amanda och blir magsjuk också och Tovas förkylning med hosta börjar om igen.. 

Amandas mage verkar ha lugnat ner sig en hel del nu iaf så vi får hoppas att det var lindrigt och att det går över helt  med ytterliagre nån dag hemma.




Tovas favoritsysselsättning just nu är att sitta i gåstolen och antingen köra rakt mot våran sopsortering i matsalen och riva ut så mycket kartong det bara går ur de härligt prassliga papperkassarna lr att retas ordentligt med mamma o pappa och åka till telfon o internetsladdarna som hänger en bit därifrån och dra och bita i dessa.
Det mest komiska är att många av gångerna åker hon oftast först fram till den av oss som sitter vid bärbara datorn(vid matsalsbordet) och rör vid den perosnen på benet lr var hon nu kommer åt och sedan åker vi till sladdarna på en gång. 

När hon ligger på golvet så har hon nu börjat med att emallanåt rulla några varv så hon kommer nånvart men tycker fortfarande inte att det är tillräckligt och blir arg efter en stund.

Nu har hon också hittat sina fötter och ligger o leker med dem på skötbordet lr när man har henne i knäet

Kanske är det också nån tand påväg för det verkar klia en hel del i munnen på henne nu, men vi får väl se om det dyker upp något.


Kommentarer

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback