Pysslar hemma!

Ja då är det inte pyssel i form av scrapbooking utan jag har sytt i knappar i Dannes byxor o Amandas tröja o även lagat en av hennes klänningar som hade gått sönder i en söm.
(Igår sydde jag färdigt en gardinkappa men har 4 längder att klippa till och sy också.) 

Har provat ge Tova risgröt idag och det verkar fungera väldigt bra...än så länge iaf...hoppas hoppas att hon inte ska kräkas av det.
Ska till och koka broccolipuré som hon ska få till lunch och resten ska frysas.
Sedan ska jag nog försöka mig på att sy några dräggellappar eftersom lilla tösen dregglar o har sig hon är så söt men enerverande med sina händer i munnen och när hon pruttar med munnen så salivet stänker.



I förrgår var vi i Valbo och använde upp lite rabattkuponger i klädbutikerna på lite nytt till barnen och igår besökte vi klädbytardagen i Kungsgårdens sporthall där jag blandannat fyndade en superfin röd klänning till Amanda för bara 10kr.

Nä nu måste jag sätta igång innan Tova blir tokig på mig.

Kommentarer
Postat av: Ninna

JAg kunde inte kommentera ditt vagninlägg, så jag gör det här istället =)



Den heter Graco Trekko, och vi har en likadan, fast i brun/lime och jag är störtkär i varukorgen! Har ni mjuklift i den? Hur funkar det? Var ligger den? (vi köpte ingen mjuklift då vi redan hade en, men den var för lång men vi fixade och trixade så det funkar endå)

2010-03-27 @ 19:41:26
URL: http://dragon-pup.blogspot.com
Postat av: Scraptroll

Ninna: Ja just ja så var det den hette!

Näpp ingen mjuklift...första gångerna så lade vi en filt i det som är fotänden och lade åkpåsen ovanpå.

Blev lite smått trångt för Tova så nu har vi vänt henne iaf och trots att hon är rätt så liten så gillar hon det.

2010-03-27 @ 22:43:06
URL: http://scraptroll.blogg.se/

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback