Fel sida

Ja idag har jag vaknat upp på fel sida om sängen känner jag.
Det började med att Tova vaknade mitt i natten o ville ha mat....fast det är ju inget att vara sur över o det var jag helt beredd på också.
När hon väl somnat om så vaknar Amanda av att hon drömde mardrömmar om ormar så hon fick krypa ner i min säng en stund också låg jag där o höll om henne sedan gick hon tillbaka till sin säng o lade sig o lyssnade på en skiva. När jag håller på o somnar om ordentligt igen så har Amanda tydligen inte somnat än utan måste gå på toa o det kan hon ju inte göra utan att fråga.
Sedan fick jag iaf sova fram till 6tiden när Danne kommer från jobbet då jag vaknar till igen o säger hej inget konstigt där heller.
Amanda kliver upp efter en stund och frågar om hon kan gå o se på tv(här anser jag dock att det är bra att hon frågar så jag vet att hon inte kliver upp mitt i natten för att se på tv).
Sen så börjar det det som gör att jag blev så sur.....Danne evinerliga snarkningar...de har bara blivit jobbigare o jobbigare med tiden o normalt sätt brukar det räcka att jag puttar till honom några gånger lr säger till honom att vrida på sig så för när han ligger på sida brukar de upphöra, men imorrse då hjälpte inte ens det och inte förän jag blev förbannad o klev upp så slutade han snarka.
Idag kommer jag nog säga åt honom att han får söka hjälp för sina snarkningar lr så får han gå o lägga sig o sova någon annanstans. det räcker ju inte med att jag är sur p.g.a det utan jag fick också huvudvärk av att behöva bli störd i sömnen hela tiden.

Förhoppningsvis är jag på bättre humör när jag kommer hem från Öppna förskolan...jag känner att jag bara måste dit idag för att inte spy av tristess.


Önskar  er andra en bra dag !

Kommentarer

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback