En sån dag..

7 månader gammal har Tova blivit idag och hon har fått smakat jordgubbar för första gången o hon storgillade det kan jag säga. Vill ju däremot inte ge för mycket så här första gången då allergier inte är så ovanliga när det gäller röda bär.

Idag har Amanda gått sista dagen på Norrgården och nu har hon sommarlov. Till hösten börjar hon på Villekulla med de andra femåringarna och det kommer nog att passa henne mycket bättre.
Köpte ett luffarschack i trä till dagiset som tack och det mottogs med nyfikenhet av alla barnen :-)

Skjutsade Danne till jobbet och hade sedan planer på att åka till Ikea o kika runt lite men kände inte alls för det och hade ingen att åka och hälsa på heller.
Åkte till lekplatsen i stadsparken istället o lät Amanda leka där en stund och sedan åkte vi och handlade på Ica innan det var dax att dra sig hemmåt.

Amanda och jag har ätit färskpotatis, rökt lax och pepparlax till middag och till efterrätt blev det färska jordgubbar med grädde till'mums*

Nu ska jag ge gröt åt Tova för hon är riktigt hungrig och såå trött. 


Kommentarer
Postat av: Neta

Hej, nu var det längesedan jag tittade in här..

Har varit lite annat ett tag...

Jag stickar mycket på beställning, därför inte de grejor jag lovade har kommit..

Men jag ska bättra mig...

Jag får mycket beställningar genom en tjej som har ett litet företag här i Sandviken..

Och i höst ska jag börja sticka åt Järbo Garn... så jag hinner inte så mycket nnat...

Växthuset tar ju sin tid också...

Även om jag har mycket mindre växter i där i år...

11 kg ner med Xtravaganza sedan mitten av dec... sååå nööööjd...

Ha de bra och kramar om tjejerna...

Kramar Neta!

2010-06-15 @ 14:49:10
URL: http://bougavilla.spaces.live.com
Postat av: Neta igen...

Har en ny sida nu där det ska vara mest handarbeten...

Titta in om Du vill...


Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback