Tagit det lungt

Idag har vi bara varit hemma.
Jag har dammsugit o torkat golven, var väldigt skönt att få lite rent på golven igen man drar ju in så väldigt mycket smuts så här påsommararna n är man springer ut och in hela tiden.
Har också målat naglarna på Amanda...stackarn tyckte det var riktigt jobbigt att sitta still så länge som det tar med alla lager men det gick bra ändå och hon var riktigt duktig...precis som hon har varit hela dagen :-)

Imorgon blir det Ockelbo marknad med hela familjen och kanske Cicki också följer med men eventuellt så ska hon åka med sin storasyster och hälsa på sin lillasyster som fick en liten pojk härom dagen lr ja liten liten han vägde ju 5.100g o var 56,5cm lång...urgullig var han med(sett bild) :-D

Nu ska jag hitta på något annat att göra...


Kommentarer

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback