Nedrans förkylning!

Känns just nu som att förkylningarna bara snurrar runt hos oss. Amanda har precis blivit frisk igen med bara lätt hosta kvar, men istället så har Tova börjat hosta lite och jag har fått ont i halsen o blivit snuvig igen :-/


Nu har jag nyss varit och lämnat Amanda på dagis.
De ska åka skidor idag men Amanda har inga så vi får väl se hur mycket hon får åka(de har ETT par utlåningsskidor på alla ungar som inte har några egna), vi har funderat på att köpa åt henne men Danne vill köpa ordentliga skidor o de kostar lite mer.

Nu sitter jag o väntar på att tiden ska gå och sedan ska jag ta en promenad med Tova i vagnen upp till Öppna förskolan då det är dax för fjärde lektionen i babymassage. det är otroligt mysigt att massera sin bebis men får se hur det går idag om Tova börjar hosta när hon ligger ner. 


Efter detta så ska Amanda hämtas på dagis igen o sedan blir det vidare till Sandviken & bokreanBokia *jippie* Ni får se vad jag köper där sedan :-D


Hoppas ni får en trevlig dag!


(medan jag skrev dettainlägg så ringde HelenaÖppna förskolan och talade om att smärtan som hon haft bak vid ena axeln blivit värre och att hon ställer in babymassagen idag.
Jätte bra att hon ringer o säger till men vad tusan ska jag hitta på nu då? Är så irriterande när ens planer går upp i rök sådär.)


Kommentarer
Postat av: Fjungis

Kanske lika bra, annars smittar ni dom andra barnen, med snuva o hosta.

2010-02-25 @ 12:28:49

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback