Gick bra :-D

Som jag skrev i inlägget tidigare så har ju Tova varit omöjlig att lägga ner o somnar bara i famnen o man får inte lägga ner henne då heller...men nu tröttnade jag eftersom hon verkade trött så lade jag henne i sängen o körde lite egen fem minuters-metod(gick in efter ca 5 minuter och lade handen på hennes bröst en kort stund så hon skulle känna att jag faktiskt var där) och det tog bara 4-5 gånger så sov hon.
Så skönt att slippa sitta med henne på armen...och har t.o.m kunnat gjort iordning lunchen(lax o potatis i ugn med citronpeppar, salt, dill o matlagningsgrädde 'mums*) utan skrik, hoppas nu bara att hon sover så jag får äta i lugn o ro också...fast med hennes tajming så vaknar hon lagom till jag sätter mig vid matbordet {#lang_emotions_dreamer}

Kommentarer
Postat av: Eva

Skönt att hon fick sova lite. :) Här snöar det som tusan, stackars pappa måste ta snöslungan ist för traktorn också. det var nå fel på traktorn så.

2010-02-19 @ 14:24:16
URL: http://daydreama.blogg.se/
Postat av: Scraptroll

Ja en liten stund blev det..men precis som jag trodde så vaknade hon så fort jag satte mig vid matbordet mitt lilla busfrö.

2010-02-19 @ 23:11:03
URL: http://scraptroll.blogg.se/

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback