Jobbiga nätter...

Klockan är inte ens 22, Danne har åkt till jobbet och ungarna sover...här sitter jag och funderar på att gå upp och läsa en bok innan jag ska sova.
Känns tidigt!
Men som Tova har sovit den senaste tiden så är det bättre att lägga sig tidigt för jag får garanterat springa om en miljon ggr under natten...hon är hungrig, hon har ont(?), magen krånglar(?), vill ha närhet(?), drömmer(?), gnäller bara ändå...ja vem vet vad det egentliga problemet är..sover dåligt gör hon iaf :-/
Nu håller ju lillfröken på o blir förkyld och hostig igen med*blä*
Är det inte Tova som krånglar så är det Amanda som grinar och gnäller i sömnen och det jobbigaste när båda krånglar samtidigt och man är ensam hemma *phu*
Så här är det att vara mamma...men jag älskar mina barn sååå mycket ändå :-D
Klockan är inte ens 22, Danne har åkt till jobbet och ungarna sover...här sitter jag och funderar på att gå upp och läsa en bok innan jag ska sova.
Känns tidigt!
Men som Tova har sovit den senaste tiden så är det bättre att lägga sig tidigt för jag får garanterat springa om en miljon ggr under natten...hon är hungrig, hon har ont(?), magen krånglar(?), vill ha närhet(?), drömmer(?), gnäller bara ändå...ja vem vet vad det egentliga problemet är..sover dåligt gör hon iaf :-/
Nu håller ju lillfröken på o blir förkyld och hostig igen med*blä*
Är det inte Tova som krånglar så är det Amanda som grinar och gnäller i sömnen och det jobbigaste när båda krånglar samtidigt och man är ensam hemma *phu*
Så här är det att vara mamma...men jag älskar mina barn sååå mycket ändå :-D

Kommentarer

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback