30 april -LO

Äntligen fick jag något sorts ryck som gjorde att jag använde mig av den vackra orangea lacecardstock som jag köpt för bra länge sedan och på något sätt så passade den så bra ihop med swirlarna på det underliggande pappret :-)
Det lilla hänget med treklövern på(nedre högra hörnet) känner ni kanske igen men kan inte riktigt placera?
Då kan jag tala om att jag fått dem ifrån blockljus som de varit dekoration på. Jag tyckte det var så synd att slänga nått så fint, tycker inte ni också det?


En närbild på texten

Kommentarer
Postat av: Martina

En del papper vill man bara sitta och titta och klappa på. Men det passade verkligen till bilden och på din LO så det var tur du vågade ta fram saxen! :-)

2010-08-28 @ 14:22:25
URL: http://mimicsliv.blogspot.com
Postat av: Scraptroll

Martina:

Ja ibland är det himlans svårt att klippa i vissa papper. Jo lacen framhävde verkligen elden på fotot :-)

2010-08-28 @ 19:37:48

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback