vad göra idag?

Undras hur man ska få tiden att gå idag?

Amanda är  fortfarande förkyld  o hostig men den är aningens mildare nu....däremot så verkar det som att Tova kanske fått hosta med. Ja en annan är ju också förkyld o det kittlas i halsen men hellre jag än dem säger jag bara.

Idag är vädret så där riktigt urtråkigt o det hjälper ju inte precis upp humöret lr idérikedomen.
Ensam hemma med barnen är jag ju också, Danne jobbar 12h så efter 8 ikväll kommer han hem och sedan ska han jobba extra imorrn men efter det är det ledig vecka :-D


Tova är lite gnällig o trött...det jobbiga med det är att hon har blivit så envis när det kommer till att somna så man måste nästan promenera med henne ute i vagnen för att hon ska sova...men när Amanda är sjuk så kan jag ju inte dra ut henne på långpromenader varje dag för då blir hostan värre :-/

Nä fy det här blir en sådan där deprimerande dag!

Kommentarer

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback