grått o trist

Fortfarande grått och trist väder...snälla sol kom fram!

Idag försov sig Danne till 6.30, en kort stund funderade han på om han skulle stanna hemma eftersom det ändå var rätt så många som anmält sig till dagens extraskift men han åkte iaf.
När han vaknade så väckte han Amanda och vad det evrkade som så väkte han även Tova och då var det ju bara för en annan att kliva upp.
Sen visade det sig att Tova inte alls var vaken utan hon ligger fortfarande och sover, nu funderar jag på om hon kommer sova länge till och om man själv kanske ska lägga sig o vila en stund till eller om jag ska satsa på att ta med mina två lite hostiga barn upp till Öppna förskolan om ca 1 timme men med tanke på deras hosta så lutar det åt inte...men Amanda vill hemskt gärna dit och jag tycker det skulle kännas skönt att träffa lite andra vuxna, hmm får se hur jag gör.


Danne slutar kl två idag sen vet jag inte vad det blir...kanske åka o säga Grattis till svågern i Jäderfors? fast har ingen aning om de ska fira honom idag lr om han jobbar.

Nä nu ska jag göra nått annat än att skriva här

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Neta

Hej igen!

Ett tag sedan jag tittade in här.

Harinte haft tid med det jag lovade Dig...

Men det kommer så småningom...

I morgon bitti åker vi till Puerto Rico på Gran Canaria... blir borta 2 veckor...

Ska bli skönt efter denna fruktansvärda vinter...

Ha de bra så hörs vi när jag kommit hem...

2010-04-06 @ 08:53:07

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback