Mina fynd

I lördags var jag som några av er kanske redan vet på Scrap-och Stämpelmässa i Gävle.
Jag hittade så otroligt mycket fina saker



Eva och jag gick ihop och köpte oss en B.I.A...förhoppningsvis ska den invigas till helgen om jag inte kikar lite på den innan dess(hoppas det är ok Eva...lr vill du vara med när jag ska gå igenom hur den fungerar?)




Spiralerna t. höger hör till B.I.An och jag hittade den i en fyndlåda för halva priset :-)
De monterade stämpalrna kostade bara 20kr/st och jag har saknat sådana fina snöflingor.
Lite röd Flock fick också följa med hem och jag är nyfiken på vad som ska gå att hitta på med det.
Utökade också embossinglagret med en ljusrosa, en neonrosa och en mörkblå burk.



Köpte på mig lite EZ-mount för att ha extra hemma till när det behövs men köpte inga omonterade stämplar däremot 3 paket med clearstamps...den till vänster är jag sååå glad att jag hittade då det är 2 st i samma paket och de är ju super till bakgrunder.
Jag verkligen älskar Rub-ons! De ger en helt ny dimension till ens layouter så det fick följa med några sådana hem också ;-)


Sedan är det ju detta som man absolut inte vill sakna när man scrappar...nämligen bokstäver i mängder och i olika stilar.



Ja du Eva, nu hoppas jag verkligen att du vill komma o hålla mig sällskap till helgen...jag är ju sugen på att prova kantstansen vi köpte tillsammans.
Att Svensk Scrapbooking har Cybercrop 7-11okt gör ju inte precis det hela något tråkigare snarare tvärtom tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Eva

Jag vill gärna vara med på "invigningen" på BIA:n men du gör som du vill. :) Till helgen ska vi leka som bara den, har massa foton att göra. :D

2009-10-05 @ 18:59:53
URL: http://daydreama.blogg.se/
Postat av: Scraptroll

ja men då väntar jag...även om det kliar något fruktansvärt i fingrarna ;-)

måste kolla om jag har lite fototn att scrappa också...menmåste också börja med julkorten eftersom sedan kommer bebis och då vet jag ju inte hur dte blir med scrappandet till en början.

2009-10-05 @ 19:20:25
URL: http://scraptroll.blogg.se/
Postat av: Eva

Jag är så evil. :P funderar på att göra lite julkort också, men har aldrig varit så bra på att skicka dem. :/ Vi får se hur jag gör, blir nog minst 2 LOs iaf :)

2009-10-06 @ 00:57:38
URL: http://daydreama.blogg.se/
Postat av: Lilja

Nu(!!!) har jag fixat mitt pyssel för i år med, kan vi inte ha en mysig pysselkväll tillsammans? :D Jag tänkte göra dopkort och julkort.. ;)

2009-10-06 @ 13:35:35
Postat av: Scraptroll

Lilja: ja jag brukar försöka ha en pysselkväll under december iaf...just inför julen.

2009-10-06 @ 14:36:24
URL: http://scraptroll.blogg.se/

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback