Magen v 35+4

Nu äntligen fungerar internet här hemma igen och jag tänkte lägga in en ny bild på magen. Den har sjunkit nu och är faktiskt mindre än tidigare..men har ju inte lagt in så många bilder här så är ju kanske svårt för er att se.
På måndag är det dags för nytt bm-besök får se vad hon säger då...men mest ser jag fram emot onsdag när det är dags för rutin-UL.




Sandviken energi har varit riktigt dryga och lovat oss en massa saker och sedan inte hållit det men verkar som om de ska komma och koppla in skiten nästa vecka iaf...de inger ju verkligen inget förtroende :-(

Ha det bra nu

Kommentarer
Postat av: Lilja

Det här är ju riktigt spännande :D Jag tycker oxå magen sjunkit på dig! Är bebis lugn eller vild? :D

2009-10-16 @ 20:26:10
Postat av: Scraptroll

Lugn för det mesta..men ibland kan den leva om där inne...ja så gott det nu går när det är så trångt.

2009-10-16 @ 23:02:30
URL: http://scraptroll.blogg.se/

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback