Dålig

Tydligen får man inte vara bra mer än en enda dag iaf.
Idag orkade jag inte kliva upp tidigt och har mått pissigt hela dagen...ja alltså jag har inte varit nedstämd som jag kan vara ibland utan har varit trött o mått illa.

Efter att ha sovit någon timme var vi in till Sandviken o besökte kyrkogården och det var så enormt vackert med alla tända ljus överallt. Det var en tillräcklig tur för mig idag, sedan blev det att åka hem igen o laga mat.
Har ni tänt ljus idag för någon nära som avlidit?


Kommentarer
Postat av: Lilja

Snart har du bebis i famnen iaf.. Jag tyckte allt var jobbigt sista tiden, inte mycket man orkade med om dagarna, man var glad bara man kom iväg till mataffären gåendes 150meter bort, UTAN dessa hemska förvärkar! T.o.m andningen var svår, som om bebis tryckte till mot lungorna för jämnan.. :/ Har du samma?

2009-10-31 @ 22:03:35
Postat av: Scraptroll

Lilja: Ja det är rätt så trångt mot lungorna faktiskt. Värst är ändå när jag lägger mig ner o lungorna o hjärtat känns som om de tycker det blev jätte jobbigt men det går över efter bara en stund.

2009-10-31 @ 22:47:34
URL: http://scraptroll.blogg.se/

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback