Bm-besök

Idag gick jag in i v 37(36+0) och har varit till BM på morgonen...men vart så fruktansvärt trött i hela kroppen när jag var där så väl hemma sjönk jag snabbt som attan ner i sängen igen och somnade, sov nästan 2 timmar.

sf-måttet - 34, alltså bara en upp på 2 veckor
glukos - låg bra på 6,0
blodtryck - 110/70 precis som det har legat nästan hela tiden.
hjärtljud - 145, inget ovanligt där heller

Bebisen hade inte alls fixerat sig som jag trodde, utan låg fullt rörlig men iaf med huvudet nedåt.


(Fick med lite info från BB hem också där det stod att pappan får sova över där både i enkelrum och flerfamiljsrummen, men att det kostar 200kr/natt...är ju skönt att veta kostnaden i förväg denna gång.
Komiskt nog så fick dock inte pappa och syskon vara på BB under tiden för siesta 13.00-14.00.)

Är fortfarande hemskt trött idag och orkar knappt sitta upp. Känns jobbigt att inte orka och inte veta vart man ska ta vägen..känns ibland som att  jag bara skulle vilja gå och hänga mig så jag slipper undan, men så lätt är ju inte livet.
Sedan är det ju "bara" 27 dagar kvar till Beräknad Födelse så snart är det ju ändå dags :-D



Danne ringde och pratade med ytterligare ett dumhuvud på Sandviken Energi idag,  nu har vi iaf fått veta att på torsdag kl 7 ska de börja dra in fjärrvärmen i huset. Men däremot kommer vi inte få någon ersättning för att de krånglar och för mer pellets(våran har tagit slut nu)....det är en himlans tur att Danne har ledig vecka så han kan elda med ved i pannan istället och tur att vi har en del sådant som ligger och väntar på uppeldning.
Jag tycker naturligtvis att Danne borde bråka lite mer med Dem, men vill han inte det så då är det väl så då...själv har jag inte ork och är inte tillräckligt insatt för att bråka med Dem. 



Snön har smält bort igen nu...synd att den inte fick ligga kvar längre.

Ha en fortsatt trevlig vecka!

Kommentarer

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback