Fungerar :-D

Jag har varit lite orolig att amningen kanske inte fungerar någe bra då Tova mest velat äta hela tiden men det visade sig inte vara någon fara alls
Vi var till BVC o vägde o mätte Tova idag och från förra veckans 3765g har hon gått upp till 4130g och från sina 52,5cm till 54cm och en halvcm till runt huvudet...så nog växer hon ordentligt, kurvan går nästan sprikrakt uppåt.

Igår var Tova vaken en hel del hela dagen o spec. under kvällen o kl 12 på natten gick vi o lade oss...kl 05.20 fick jag kliva upp för nästa amning o efter det var det en kl 9 o en vid 12...nu vill hon däremot äta lite mer igen o inte sova...stackarn verkar ha lite ont i magen med :-/

Kommentarer

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback