Amandas önskelista

Amanda har också suttit med leksakskatalogerna o kryssat för vad hon vill ha i julklapp och den ungen har inga gränser ska jag säga fast det är väl svårt när man inte har en aning alls om pengars värde utan bara ser saker på bild som verkar roliga lr fina...hon vet nog inte ens vad en del saker används till skulle jag tro.

Vet iaf att hon önskar sig:
Maskeradkläder inte bara klänningar utan även piratkläder, spiderman och sådant men abslout inga vapen, hon har för övrigt st. 122)
Playdohlera
Ritböcker
Barbiedockor
gärna en kille då hon inte har någon sådan o hela tiden påpekar att tjejerna måste vara killar när de ska gifta sig ;-)
Body Balance ett sällskapsspel, matta med färgglada prickar som man ska nå med armar o ben
Talande Fifi en docka från barnprogrammet Fifi & Blomsterfröna
Pärlor både för pärlplattor och för att göra halsband av
Lego ej Duplo
Sparkcykel enligt henne själv ska den vara en med 2 hjul inte 3 för det kan hon redan ;-)
Micstativ med microfon såklart, Amanda tycker det är kul att sjunga
Dammsugare har hon tjatat om i flera år nu

Av oss kommer hon antagligen att få ett dockhus från Lundby så möbler lr små roliga saker(t.ex. tavlor o lampor) till dockhuset vill hon också ha

Men sen får det räcka med önskelistan tror jag.

Kommentarer
Postat av: Eva

Hon önskade sig inte alls det jag tänkte köpa till henne. :/ Vad gör man då? ska julshoppa på den 26 så får fundera ett tag till. :P

2009-11-18 @ 10:44:25
URL: http://daydreama.blogg.se/
Postat av: Scraptroll

Jadu...jag har inte ens skrivit upp allt som hon kryssat för i reklamtidningarna för då skulle jag få skriva flera sidor så det blir säkert uppskattat av henne ändå..du känner ju henne o vet vad hon gillar :-D

Det var inte långt kvar tills du ska julshoppa...vad kul! En annan ska väl också kika runt snart.

2009-11-18 @ 19:08:28
URL: http://scraptroll.blogg.se/
Postat av: Eva

Jag får väl se vad jag hittar då. :) Ska bli kul att få julshoppa i tid för en gångs skull också så man inte behöver bli stressad ifall man inte hittar nåt just då. :P

2009-11-19 @ 08:26:47
URL: http://daydreama.blogg.se/
Postat av: Scraptroll

jo det kan jag förstå...julen ska ju vara kul o mysig inte jobbig och stressig.

2009-11-19 @ 10:22:10
URL: http://scraptroll.blogg.se/

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback