Paket i postlådan

Idag fick Amanda paket med posten och hon slet upp det så fort hon kunde och blev riktigt glad när hon såg vad som låg innuti...kvickt som attan sprang hon och hämtade sina dockor.

Skrållan har fått på sig de lila kläderna och Sofia har dopklänningen...det funkar bra att byta så båda kan ha kläderna det är bara Skrållans väldigt ostyriga hår som gör att den vita dopmössan inte passar på henne



Hon fick också 2 par sockor (vita och röda) som var otroligt fina.

Du är ju hur duktig som helst Neta och tack så mycket för kläderna, Amanda komemr ha mycket roligt med dem :-D

Kommentarer
Postat av: Neta

Hej Amanda!

Vad kul att Du tyckte om dockkläderna..

Det kanske kommer mer framöver, för se

om jag får någon tid över, men dom ska väl ha

sommarkläder också.. Tycker Du inte?

Vi ses i sommar!

2009-03-17 @ 15:24:02
URL: http://bougavilla.spaces.live.com

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback