Glad idag

Ja nu har vi fått lite gjort igen...satt inne på Blocket igår och kikade runt och hittade en röd plyschsoffa för 350kr och vi åkte in alla 3 till Gävle för att titta på den och sedan fick den följa med oss hem och på köpet fick ett svart bord också.
Så nu har vi en hörnsoffa..äntligen!
Nu ska man lyckas göra sig av med det gamla bordet och soffan...bordet ska vi ev. lämna till pingstkyrkans loppis(det var där vi köpte den också) och soffan ska sättas ut på Blocket.
Idag ska jag in till Sandviken och kika på lite kuddar till soffan och överkast i vit/beige/grå.

Har varit och slängt sorteringen idag och Danne städade toletten..han sa att jag fick välja vad jag ville göra och jag tyckte att om jag för en gångs skull kunde slippa undadn städning av toa så skulle jag ta den chansen också.

När jag kom hem så hämtade jag posten och sedan ringde telefonen...det var Lena Blixt på Kunskapskontoret som ringde för att tala om att vi inte behövde ta dagisplatsen på Tallbacken i Sandviken utan att det finns en ledig plast på Bullerbyn här i Storvik och oj så glad jag blev.
Nu kommer vi inte behöva krångla med hämtning och lämning och jag kan promenera dit de gånger jag har tid och det ska bli så skönt att ha det på det sättet.


Hoppas ni får en bra dag allihop nu!


Kommentarer

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback