Bio på lördag

Idag har vi varit till Högbo en vända och åkt pulka med Amanda och matat änderna.
Vi var också in på Bokia en liten vända för jag behövde guldstjärnor(klistermärken) och hittade också en bok som heter Så funkar du! på rea, tyckte den skulle vara bra eftersom Amanda har så mycket frågor hela tiden som är lite svåra att svara på.

På fredag ska jag ha min brorson här några timmar och det ska bli kul men vi ha ju inte barnsäkrat hemmet för sådana små barn så jag får väl hålla lite extra koll så han inte ramlar i trappen lr något sådant.
Det ska bli kul att ha honom här för jag träffar inte honom så ofta.

På söndag har jag fixat en liten hemlis åt Amanda...hon har ingen aning att jag köpt biljetter till Pettsson och Findus nya film Glömligheter...det blir första gången Amanda går på bio så jag hoppas att hon gillar det och kan sitta någorlunda stilla. Vad tror ni? en fyraåring på bio?

Kommentarer
Postat av: Neta

Kul att Du gillar klänningarna..

Har precis gjort färdigt det lila bakstycket...

Ska skynda mig så kanske jag hinner skicka dom på torsdag.

Jag och dottern var till en sån affär i Gävle, vi tycker att det var Panduro, men den kanske har stängt nu.. Det är väl ca 1 1/2 år sedan...

Kul om Du vill visa mig lite...

Jag kan komma ut till Er någon dag när det passar..

Men vi väntar till det blir lite bättre väder..

Nu ska jag ta en kopp kaffe och sedan stickar jag vidare...

Ha de bra!

2009-03-11 @ 15:09:49
URL: http://bougavilla.spaces.live.com

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback