Amandas rum

Nu har vi fixat lite mer inne på Amandas rum. Hon har fått en lång vitbetsad och lackad bänk under sängen och det är tusen gånger snyggare än det var med det gamla köksbordet och det vita skrivbordet som vi hade innan. Tyvärr glömde jag ta före-bilder men ni ska iaf få se hur det ser ut nu




På kortändan har vi satt dit en vitbetsad bräda med krokar på så att hon har bättre upphägningsmöjligheter för sina utklädningskläder som hon tidigare fick knöla in i den blå hängande  nätkorgarna som syns på bilden nedan


Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: sandra

Åh vilket underbart dockskåp=)

2009-03-05 @ 17:48:54
URL: http://sandraekeblads.blogg.se/

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback