Introd.

Även om det står lite still här i bloggen så betyder det inte precis att det inte händer något här hos oss.

Jag har legat inne på sjukhus p.g.a flera eventuella njurstensanfall + urinvägsinfektion och kom hem i måndags.

Eftersom jag inte fick komma hem förän på måndagen så missade jag också min första dag av introduktion fast det har jag tagit igen idag.
Det är kul att jobba igen men blir ledsen då och då när jag märker att min kropp inte alls orkar med och jag får se hur det kommer gå att jobba i sommar...kroppen borde ju bli lite mer stärkt ändå efersom det inte blir att jag bara sitter någonstans och ugglar.
På måndag är det alltså första riktiga jobbdagen och jag är nyfiken på hur det kommer bli att hitta och gå själv till de gamla...som tur är så är de flesta inge krångliga alls och väldigt trevliga.


Nu har jag 3 dagar med ledig tid då jag kan bygga på mina muskler lite mer...men jag komemr ändå att föröska ta dte lungt så jag orkar jobba.
Imorgon ska jag till min psykolog och prata lite för tredje gången...får se om jag kommer fortsätta sen lr inte, det är ju skönt att ha någon utomstående att prata med ibland.
Efter det ska vi(Danne, Amanda och jag) äta en tidig lunch inne i stan innan färden drar vidare mot Ockelbo och sommarmarknaden där(ev. ska Cicki med också).
Blir att åka och bada på eftermiddagen med Cicki och Nicole och Amanda ska lämnas hos sin mormor.
Kanske ska Danne och jag ta en tur till Gälve för att gå på bio till kvällen också men det är inget bestämt än.

Ja sedan är det en lugn helg för mig ensam hemma(Danne jobbar) och kanske ska Eva komma hit och scrappa lite, men det är ju en skön och lung hobby iaf :-)  Kanske blir det lite bad då också.

Nu får ni ha en trevligt varm och solig sommarhelg!


Kommentarer
Postat av: Neta

Ser att Du börjat jobba...

Hur var det i denna värme?

Det har varit otroligt, men idag blåser det kallt...

Ha de så bra...

Kram Neta!

2009-07-04 @ 12:52:55
URL: http://bougavilla.spaces.live.com

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback