Välkommen till min nya blogg!



Ja, nu har jag bytt blogg och tanken är att denna ska uppdateras mer.

Nytt kommer att bli: Dagens bild(så ofta jag kan) & You tube-filmer med t.ex. musik jag gillar.
Jag slår nu också ihop min scrap-och pysselblogg med denna då jag haft väldigt svårt att hålla liv i två bloggar samtidigt och ibland blev det dubbla inlägg vilket jag skulle tro inte är så roligt för dem som kikade i båda bloggarna.

Jag vill gärna ha era synpunkter på min nya blogg och riktar ett STORT TACK !!! till min syster Eva som har gjort headern, med lite tips från mig såklart.

Ev. kommer jag också att ha små tävlingar vid speciella tillfällen men det är något jag inte riktigt bestämt hur det blir med än


Kommentarer
Postat av: Eva

Var så god! :D

2009-01-24 @ 15:35:30
URL: http://daydreama.blogg.se/

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback