Ingen aptit

Har tänkt hela dagen idag att jag ska scrappa men det blir bara inte av att jag tar mig in i det rummet...vet inte riktigt varför  för jag är så imponerad av allt som alla andra gör och hur mycket de scrappar.
Kanske är det att jag just nu håller på och förösker bli klar med ett helt album och jag är inte så värst mycket för måsten så då blir det att jag skyr det istället...men ju snabbare jag blir klar med det desto bättre.
På tisdag kommer Eva hit och scrappar med mig...lr ja det är ju inte anledningen till att hon kommer men vi ska scrappa iaf ;-)
 Eva är min musa när det kommer till scrapping, för att inte tala om en hel del annat också :-)
Ja, anledningen att hon kommer hit är för att jag ska vara hos dietisten ca kl 8 på onsdag morgon.
Nyfiken till tusen på vad hon kommer säga då jag är lite skeptisk till dietister efter den sista jag var till.
Den tjejen frågade vad jag åt och tyckte det lät bra och men att jag kansek skulle äta lite mer grönskaer sen var det tack och hej....öh som om inte jag visste det själv redan...grejjen är att jag inte heller vet riktigt vad jag vill att dietisten ska säga . Jaja vi får väl se hur det går..jag håller er såklart uppdaterade ;-)

Har varit lite sisådär med maten de senaste dagarna, jag har inte alls haft någon aptit och inte heller varit värst hungrig.
Men middagen idag  bestämde jag och det blev kalops och potatis, då kom aptiten tillbaka minsann och jag fick i mig ett ordentligt mål mat med rödbetor och gurka till.

Imorgon ska vi äta kycklinggryta med ris...mums det är så gott :-D Jag menar jag är inte så mycket för lök i någon variant men det har blivit bättre med det på sista tiden iaf i maten. Den här grytan innehåller 1 lök + 3 vitlöksklyftor men jag brukar skära ner till 1 vitlöksklyfta och den blir riktigt god ändå.

nä det var nog allt för idag måste gå och sova snart

Go natt





Kommentarer

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback