Runt över allt idag

Ja jag lyckades dra mig ur sängen imorsse vid 8.30 och sedan blev det en lätt frukost och vidare till  Öppna förskolan med Amanda. Där stannade vi till klcokan var 12 ungefär och Amanda hade så kul med sina jämnåriga kompisar där...men hon blev helt galen på de små som  i hennes ögon bara förstörde tågbanan de byggt upp.

Efter ÖF så tog vi en snabb sväng in på Konsum och handlade ett paket köttfärs så vi skulle ha något att äta till lunch.
Danne lagade till Spaghetti och Köttfärssås. Direkt efter maten så satte vi fart in till Sandviken där vi köpte semlor och sedan åkte till Östanå och bjöd på dem där.
Eva har nu också fått sitt körkort så vi satt allihop och jämförde utseendet på våra och de skiftar i utseende nästan varenda ett.

Slutade med att Eva valde att följa med oss hem iaf och hon fick såklart följa med på våran runda in på ICA Maxi för att handla...ja allt som behövdes handlas. Vi fyndade flera fina klädesplagg åt Amanda också då de hade halva reapriset där på en massa kläder.

Nu är vi iaf hemma igen och jag vet inte vad som kommer hända nu, men antagligen så ska vi titta på film. 

Go natt

Kommentarer

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback