Utmaning

Jag har blivit utmanad av  Neta och den här bilden blev det



Denna bilden tog jag förra året när jag skulle till att sälja våran vagn...tyvärr så blev den inte såld utan står fortfarande kvar här hemma. Trist att en så fin vagn inte får komma till användning.
Men de flesta kanske tycker att 1000kr för en brio duo -04 med alla tillbehör är dyrt? trotts att den är i gott skick och inte började användas förän -05 och inte så vidare mycket då heller då vi aldrig varit några utomhusmänniskor.


Jag ska utmana:


Anna
Eva
Jessica b
Eyovine
Coursell
Sandra


Anta utmaningen och välj 6:e bildmappen i din dator den 6:e bilden och publicera den på bloggen, och berätta lite om den. Utmana 6st att göra detsamma


Kommentarer
Postat av: Fjungis

Skall ni inte ha fler barn? Om den är i det skicket som du skriver så skulle jag andvända den igen, På så vis slipper man en kostnad. Tål att tänka på

2009-02-06 @ 06:00:50
Postat av: Scraptroll

Jo vi ska nog ha fler barn men vi anser oss inte behöva en vagn om det blir ett till.

Orkar inte armarna med så finns det alltid bärsjal och då har man också barnet nära sig hela tiden.

2009-02-06 @ 08:42:58
URL: http://scraptroll.blogg.se/
Postat av: neta

Jag skrev till Dig igår... men det gick inte att få in det?!

Få se om det funkar nu..

Var Du på Trivsamt igår?

Hi hi, jag var där..

Du har skrivit Insiration och Hemtex.. men det ska vara Trivsamt eller?

Synd på vagnen...

Sätt in den på Bloggen...

2009-02-06 @ 09:19:40
URL: http://bougavilla.spaces.live.com

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback