på loppis

Jaha ja idag har jag hjälpt Amanda städa lite inne på sitt rum och när Danne kom hem på eftermiddagen så tog jag bilen och stack in till Sandviken eftersom jag behövde en stund för mig själv.

Åkte på pingstloppisen och fyndade några få lite mer speciella knappar till mitt scrappande och 3 små barbieplagg till Amandas barbies, 22kr vart det inte mer. 
Hittade också en otroligt härlig fotölj för ca 90kr(typ en sådan du har på rummet Eva) som jag sååå gärna ville ha för den var fin och riktigt skön att sitta i men har dåligt med pengar + att jag skulle velat ha 2st identiska. Den passade jätte bra i vitt också som ni ju vet är min plan för inredningen.

Kikade in på biblioteket en sväng och lånade två böcker, sedan tog jag en runda in på Trivsamt och Inspiration bara för skojs skull men sedan fick stegen leda tillbaka mot bilen.
Förbi Ica Maxi en sväng också för att handla lite mjölk, juice och pålägg. Precis när jag kom in så fick jag syn på Mats, Mamma och Eva så jag stannade och pratade lite med dem innan de skulle vidare.

Hemma igen så stod maten färdig och det vara bara att sätta sig till bords.

Amanda har lekt med sin lera ett bra tag nu men lyckades på något underligt sätt slarva bort två av burkarna så vi fick ta en påse att lägga degen i.

Nu ligger hon iaf till sängs och jag ska gå och duscha sen blir det en stund framför teven med Danne.

God natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, trodd Du var på Trivsamt också...

Vi var nämligen där och jag trodde det var Du som gick runt där och kollade...

Men var ine riktigt säker... så jag sade ingenting...

Men Du skriver inte Trivsamt, så det kanske inte var Du den här gången...

Ha de bra!

2009-02-05 @ 21:13:31
Postat av: Scraptroll

Ojdå jag skrev visst fel...haha snacka om att man är glömsk och inte hänger med ordentligt självklart menade jag Trivsamt(har fixat det i texten också)...tusan också att jag missade dig igen...fast jag gick verkligen i min egen lilla värld då...var skönt att komma hemifrån en stund.

2009-02-05 @ 22:41:13
URL: http://scraptroll.blogg.se/

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback