ny postlåda

Nej, det står faktiskt inte helt still på scrappfronten utan igår scrappade jag klar något som jag tyvärr inte kan visa här inne förän kanske tidigast till helgen då jag är osäker på om mottagaren tittar in här. Vill ju såklart inte att han/hon får se sin överraskning innan jag har fått ge den till honom/henne.


Igår var fick vi gå upp till järnhandelen här i Storvik och hämta ut en ny postlåda då killen från SERAB som plogar vägarna här utanför backade/körde in i våran postlåda 3ggr utan att ens upptäcka det...Danne stod upp i fönstret och tittade och sprang ut förbannad och sa till honom. Nu har vi en fin svart postlåda :-)

Amanda är helt tokig i alla snö som kommit och härom kvällen så var hon och Danne ut och grävde lite i den stora snöhögen/backen på gården...det ska bli en liten snögrotta och är inte riktigt färdig än.


Kommentarer
Postat av: Nyfiken

Hur lägger du in all musik som du har i din blogg?

2009-02-10 @ 20:59:51
Postat av: Scraptroll

Att lägga in filmer från you tube är faktiskt jätte enkelt när man väl gjort det en gång.

Titta i länken nedan så får du en väldigt bra beskrivning om du har blogg.se



http://www.designadinblogg.se/2007/october/lagga-in-filmklipp-pa-bloggen-youtube.html

2009-02-10 @ 21:17:06
URL: http://scraptroll.blogg.se/

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback