Inte varit aktiv

Nu har det varit fruktansvärt lungt här ett tag men det beror mycket på att jag inte varit så aktiv hemma heller...jag har mest varit deprimerad och trött.

Idag jobbar Danne fm och Amanda och jag har passat på att duscha så man känner sig fräsch. Jag ska åka och lämna Amanda hos Eva och Andreas i Östanå om nån timme och sedan ska jag träffa Cicki på stan för att ära lunch...det ska bli kul att bara vara hon och jag så man kan prata i fred utan små fladdrande öron som hör allt.

Ska självklart passa på att gå på Bokia och kolla in bokrean också, håller tummarna för att jag ska hitta några bra böcker.

Danne slutar vid 2 tiden och då ska vi åka in till Valbo och bl.a.. kika på en lång bänk att sätta under Amandas säng. Kanske det blir lite vit färg också om jag får som jag vill, Amandas säng ska nämligen få bli vit har jag tänkt, men jag vet inte riktigt när jag kommer kunna måla den...kanske får strunta i färgen nu och vänta till sommaren.

Hoppas nu att ni får en bra dag :-)

Kommentarer

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback