Gåva

Sådär nu kan jag äntligen lägga upp bild på det alster jag skrev om tidigare mottagaren min bästaste bästa kompis Cicki fick den idag när vi tog oss en fika på stan.

Detta är då en squash book som var helt otroligt rolig att göra och att se hur glad och överraskad min kompis blev när hon fick den gjorde mig en gladare :-D

Om ni inte kan se vad det står i den lilla texten så tänker jag heller inte skriva upp det då det egentligen är privat.
På de övriga ställena står det:  Moments in time,  Soulmate,  I heart U,  So happy together,  growing old together,  always & forever




Jag har hittat inspirationen till boken hos en helt underbar kvinna som heter Dawn, hon gör så otroligt mycket häftiga saker och man lär sig mycket av hennes olika videos.

Här kan ni se Dawn´s instruktionsfilm




Kommentarer
Postat av: Annica H

Snyggt! :)

Dawn är fantastisk! Jag besöker henne ofta!

// Annica H

2009-02-13 @ 13:57:57
URL: http://annicah.wordpress.com

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback