bra dag ändå :-)

Dagen blev rätt så ok iaf även om jag är trött och hängig. Jag startade en maskin med tvätt och sedan åkte vi in till Sandviken och köpte en till torkställning och en mopp för torrtorkning av golven.

Nä vi precis skulle åka hem igen så bestämde vi oss för att titta in hos Britt-Marie(Amandas farmor) och Stefan...vi skulle bara stanna en timme sa vi för sen skulle vi hem och laga mat,  det slutade med att vi blev kvar 2 timmar och sedan började klockan bli alldeles för mycket.
Vi har en bra period igen när ingen av oss bråkar om något och för en gångs skull slapp jag ha ont i magen när jag träffade dem.
Amanda ska antagligen hem till dem nästa vecka och de ska åka lite pulka, men vi får väl se om hon vill det då.
För mig skulle det vara en välbehövlig paus men hon bestämmer själv om hon vill dit eller inte.

Det blev hela 4 maskiner med tvätt tvättade idag...skönt att ha orkat med det :-)



Danne har åkt till jobbet för snart en timme sen...jag tycker inte om att vara "ensam" hemma, fantasin får alldeles för mycket spelrum. Ska föröska koppla bort allt så att jag kan sova.

God natt

Kommentarer

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback