10 dec -08

Igår påbörjade den här dubbel layouten och idag har jag avslutat den. Den heter Julmarknad och ska sitta i dec-08 albumet.






På Tagen står det:

"Första gången vi är på
Storviks egna julmarknad.
Vi promenerade dit men
vände nästan genast då det
var så litet. Amanda åkte
iaf karusell och fick en vindsnurra.
Danne vann en keramikros för ljus."


Under december så missade jag att fota och eller skriva något om vissa dagar då det inte hände så mycket.
Hur skulle ni ha gjort med dessa tomma uppslag? Snälla ge mig lite tips för just nu står det still och jag kan inte komma på vad jag ska ha där.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte härlig dubbel LO.:-) Allt var så fint placerat!!Å guud så fint papper:-)

2009-02-09 @ 13:42:47
URL: http://zozzo87scrapbooking.blogspot.com
Postat av: eyovine

Personligen tycker jag inte du ska ha nåt mer på denna LO.. kagrundspappret med sina swirlar äe så dekorativt i sig... tycker det är alldeles lagomt och fint!



Kram

2009-02-10 @ 11:27:31
URL: http://stokk-eyovine.blogspot.com

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback