Vaknätter

Ja här sitter jag vaken mitt i natten.

Meningen var att jag skulle stänga av datorn men så fort jag lade ner Tova i sängen så började hon knorra igen så jag väntar nu o ser om hon tänker somna eller om det blir till att gå ner och sätta sig o titta på tv igen...om hon inte somnar nu så blir det nog att vi sover i soffan i natt igen något som min nacke inte alls gillar.
Ja att sova i soffan är nästan en vana just nu då Tova har vänt på dygnet o mestadels vägrar att sova på nätterna...om hon inte somnar så ska jag bara vänta på att Danne fått sova minst 6 timmar(vilket blir vid 4tiden denna gång) rakt av innan jag väcker honom så han får avlösa mig fram till nästa amning.

Det snöar ute o är alldeles vitt överallt, jag vet en liten tösabit som kommer och skrika rakt ut av glädje när hon vaknar o hennes namn är Amanda. Hon har längtat så mycket efter snö och hoppas på att få göra snögubbar, snölyktor och åka pulka...tror nog hon kommer få det kul på dagis imorgon om de nu går ut på förmiddagen.

Det vart inge sova för mig nu iaf.
Sitter med Tova famnen o ammar henne igen...håller tummarna för att hon vill sova  ordentligt efter denna omgång.

Go natt o sov så gott allihop!

Kommentarer

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback