Tji fick jag

Ja, i mitt förra inlägg skrev jag att mjölkstockningen i vänsterbröstet hållt i sig i fredag-lördag med feber upp till 38,3 + frossa o svettningar o att den var mild o.s.vtrots att jag klätt mig ordnetligt för att inte råka ut för samma igen så satte sig mjölkstockningen i högra bröstet idag och nu har jag trots en Ibumetin(hade inga panodil tillgängliga) 38,1 när jag kollade tempen nyss.
Blir väl aningens jobbigt att klara natten själv om jag har otur.
Vill ju inte att Tova ska skrika halsen av sig eller väcka storasyster med skriken, vilket är en risk om det visar sig att jag måste pumpa ur lr så....fast å andra sidan så har Amanda sovit igenom allting hittills så det skulle vara rena oturen om hon vaknar nu.
Det räcker att Amanda drömmer vad som enligt henne själv är mardrömmar och gör att hon vaknar gråtandes lr gråter i sömnen...om jag sitter o ammar vid ett sådant tillfälle blir det ju lite svårt att gå in o lugna henne o sitter jag nere så hör jag henne antagligen inte.


Nu ska jag hitta på något annat

God kväll!

Kommentarer
Postat av: Lilja

Vilket lidande, hoppas trots allt att det blir en lugn natt för er! håller tummarna

2009-12-01 @ 19:49:05
Postat av: Scraptroll

Ja nu är klockan över 1 o Tova har precis somnat efetr en kväll med en hel del amning...har inte alls så ont nu men febern vill inte gå ner verkar det som :-(

2009-12-02 @ 01:11:29
URL: http://scraptroll.blogg.se/

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback