Pepparkaksbak

Det känns verkligen som att man inte har någon koll alls på hur fort tiden går just nu...dagarna och veckorna bara far förbi.

Tova är nu 1 månad och på senaste BVC-mötet igår så vägde hon ca 4800g och hade växt o blivit hela 57cm lång.
Vi behandlar stackarn med en ny salva nu då bvc-tanten kom på att det kunde vara svamp som gör att såren i rumpan inte försvinner så nu håller vi tummarna för att denna salva fungerar.
Minifom-droppar har Tova fått sedan i onsdagskväll då vi hoppas att det ska hjälpa henne med magen.
Stackarn har ju blivit förkyld nu också...så det känns rätt så nedrigt just nu.


Idag har vi varit till Järbo o bakat pepparkakor och jag måste ju säga att egengjord deg är tusen gånger godare än färdig köpdeg.

Imorgon ska jag åka till Östanå o se om jag kan hitta ett passande lucialinne till Amanda då de ska ha luciaframträdande utomhus på hennes dagis på måndag...ska väl eventuellt ta med mig elin hem också som sällskap slash barnvakt medan jag förösker hinna få lite gjort hemma. Danne jobbar tolvtimmars i helgen så annars blir jag nog fastklistrad i soffan lr så.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tråkigt att lillan är förkyld. Därför jag inte ville hålla henne och höll mig en bit bort när jag hälsade på.. hade en förkylning på g... Hoppas hon mår bättre snart. Vi kanske ses i Östanå imorrn då? Jag ska ut dit och städa åt kaninerna iaf :)



Gott med pepparkaksdeg!

2009-12-11 @ 23:05:26

Här kan du skriva ett meddelande till mig:

Vet du vad du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Jag vill gärna veta din bloggadress:

Vad vill du säga?

Trackback